مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-07حوادث

باند سارقان سیم و کابل در شهرستان مانه و سملقان متلاشی شد 


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از انهدام باند سه نفره سارقان سیم و کابل با 32 فقره سرقت به ارزش 12 میلیارد ریال خبر داد.

  - ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از انهدام باند سه نفره سارقان سیم و کابل با 32 فقره سرقت به ارزش 12 میلیارد ریال خبر داد.

  سرهنگ مهدی مهران فر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی و ارتباطی در شهرستان مانه وسملقان، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در عملیاتی مشترک توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی و پلیس آگاهی استان اعضای این باند سه نفره شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 32 فقره سرقت سیم و کابل به ارزش 12 میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با بیان اینکه متهمان پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

بازگشت 68 میلیون تومان وجه سرقتی به حساب مالباخته فرمانده انتظامی شهرستان شیروان نیز از بازگرداندن 680 میلیون ریال وجه نقد که به صورت اینترنتی از حساب یکی از شهروندان سرقت شده بود، به مالباخته خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان سیم و کابل در شهرستان مانه و سملقان متلاشی شد 

باند سارقان سیم و کابل در شهرستان مانه و سملقان متلاشی شد